ICT2 i la fibra òptica fins a casa (Unitat mòbil Televés) #mescultural

Data de la notícia: 01-02-2012

Logo Grande

ICT2 i la fibra òptica fins a casa (Televés)

Dins de les activitats del #mescultural de l'EPS, el dimecres 8 de febrer rebrem la visita de la Unitat Mòbil "Passion for Quality" de Televés. Aquesta visita complementa la que ja es va realitzar fa poc més d'un any de l'altra unitat mòbil pel HDTV Tour de Televés.

Es mostraran els detalls de la nova ICT2, el pla marc del Dividend Digital, alhora que també podran conèixer les novetats i aplicacions de la resta de novetats del sector.

En la Unitat Mòbil s'organitzaran petites jornades interactives, amb especial incidència en l'equipament per a l'enginyer de telecomunicació i l'instal·lador  de telecomunicacions tipus F:
 - Fusionadora de Fibra Òptica
 - Mesurador de Camp H45 amb Interfície Òptic
 - Generador Luz 3 Lambdes OPS3L
 - Certificador de Cable Estructurat Cat. 6

Així mateix, també s'abordaran les noves solucions per a la  transmodulació de senyals de satèl·lit d'alta definició DVB S2 a COFDM, la transmissió i recepció de senyal de televisió mitjançant fibra òptica, el material a instal·lar en les noves ICT2 (registres, cables multifibra, PAUs), solucions per a la distribució d'Internet a través del cable coaxial ja instal·lat amb el sistema COAXDATA, noves antenes parabòliques QSD, LNBs òptics,.