Ampliació de l'horari d'atenció a l'alumne en les secretàries de l'Escola Politècnica Superior

Data de la notícia: 31-01-2012

Us comuniquem que en honor de millorar el servei d'atenció a l'alumne i al professorat, les secretaries de l'Escola Politècnica Superior han ampliat l'horari incorporant una vesprada més i no tancant al migdia. El nou horari, a partir de l'1 de febrer, serà el següent:

Dilluns, Dimarts i Dijous 9:00 - 17:00 (Horari ininterromput)
     Dimecres i Divendres 9:00 - 14:00

Confie que aquesta millora us permeta realitzar amb major flexibilitat qualsevol tràmit administratiu o consulta que hàgeu de fer en el centre. Aprofite aquest comunicat per a agrair al personal de secretaria la seua predisposició a aquesta iniciativa que millora l'horari d'atenció.