Demostració de Jocs i Realitat Virtual #mescultural

Data de la notícia: 30-01-2012

Logo Grande

Demostració dels jocs i projectes realitzats en l'assignatura 'Jocs i Realitat Virtual' durant els cursos anteriors.

Dimarts que ve 14 de Febrer de 2011 i dins de les activitats del Mes Cultural de la EPS (Febrer 2012) es va a realitzar una demostració dels jocs i projectes realitzats en l'assignatura "Jocs i Realitat Virtual" durant els cursos anteriors.

La Demo tindrà lloc en el Saló d'Actes de l'Edifici I de la EPS a partir de les 16:00 h. i comptarem amb la presència de Miguel Villar, un dels directors i fundadors de l'empresa alacantina de videojocs "Lemon Team", i d'alguns dels autors d'aquests jocs, que podeu veure i descarregar en la pàgina web de l'assignatura  www.dccia.ua.es/dccia/inf/asignaturas/jrv , Prova els Jocs.

Esperem la vostra assistència.
Els professors de JRV, Fidel i Carlos.