La Real Acadèmia d'Enginyeria convoca els premis 'Agustín de Betancourt' i 'Juan López de Peñalver'

Data de la notícia: 27-01-2012

Dirigits a joves investigadors els treballs dels quals estiguen relacionats amb l'Enginyeria i Arquitectura.

1. La Real Acadèmia d'Enginyeria, amb el copatrocini de la Fundació “Pro Rebus Academiae”, convoca els Premis “Agustín de Betancourt i Molina” i “Juan López de Peñalver” per a l'any 2012.

2. Aquests Premis es destinen a investigadors que l'1 de gener de 2012 tinguen menys de 36 anys d'edat, i que hagen desenvolupat els seus treballs, almenys en part significativa, a Espanya.

3. Els Premis es concediran a investigadors que hagen realitzat contribucions rellevants a la investigació en qualsevol dels àmbits de l'Enginyeria o l'Arquitectura, aplicacions pràctiques de les Ciències, o aspectes històrics o socials relacionats amb l'anterior.

4. Les candidatures podran presentar-se pels propis candidats o per tercers, requerint-se la següent documentació:

• sol·licitud del propi candidat o proposta per un tercer, incloent dades personals i per a comunicacions del candidat, i també del proponent en el segon cas;
  • curriculum vitae resumit del candidat, ressaltant les seues principals contribucions i valorant aquestes, així com destacant la seua aportació personal en els treballs amb diversos autors (tres pàgines com a màxim);
  • curriculum vitae extens del candidat;
  • còpia de, com a màxim, els tres treballs més rellevants del candidat o seleccions d'aquests (amb un límit de 50 pàgines).

5. Les propostes i sol·licituds es remetran preferiblement via correu electrònic a secretaria@real-academia-de-ingenieria.org indicant en “Assumpte” PREMIS BETANCOURT I LÓPEZ DE PEÑALVER, o es lliuraran en sobre tancat en:

REAL ACADÈMIA D'ENGINYERIA
PREMIS BETANCOURT I LÓPEZ DE PEÑALVER
C/ DO PEDRO, 10
28005 MADRID

6. El termini per a la recepció de sol·licituds i propostes es tancarà el dia 30 d'abril de 2012.

7. Les candidatures als Premis seran avaluades per la Comissió de Premis de la Real Acadèmia d'Enginyeria, configurada a aquest efecte, que podrà convocar al candidat, i al proponent si escau, a una entrevista personal. Aquesta Comissió remetrà a la Junta de Govern de la Real
Acadèmia d'Enginyeria recomanació argumentada de concessió de cada Premi; que la Junta de Govern presentarà al Ple de la Real Acadèmia d'Enginyeria per a la seua ratificació.

8. La concessió de cadascun dels Premis s'acreditarà amb un diploma i una placa; i cadascun d'ells està dotat amb 18.000 euros.

9. Es farà lliurament dels Premis en Solemne Acte Públic de la Real Acadèmia d'Enginyeria.

10. Els Premiats adquireixen el compromís de dictar en la Seu de la Real Acadèmia d'Enginyeria, en el termini d'un any des de l'Acte de lliurament, una conferència sobre un o diversos aspectes destacats de la seua labor investigadora; reservant-se la Real Acadèmia d'Enginyeria el dret a editar aquesta conferència.