Rebut de matrícula 2º termini

Data de la notícia: 26-01-2012

Últim dia de pagament: el 30 de gener si el pagament és en efectiu i el 31 de gener si és domiciliat.

Descarrega el rebut (en aquesta ajuda que han realitzat els nostres companys de la Facultat d'Econòmiques pots veure-ho) des del teu Campus Virtual.

Si el pagament és en efectiu, imprimeix-ho i paga-ho en qualsevol de les entitats bancàries que indica el rebut.

Si el pagament és domiciliat, el rebut és merament informatiu i t'indica l'import que es carregarà en el teu compte.

Encara que hages sol·licitat beca pot ser que tingues rebuts pendents de pagament. Consulta els rebuts emesos. La beca no cobrirà l'import dels crèdits que es matriculen per tercera o successives matrícules.

En cas d'estar pendent de resolució de beca, i si finalment te la deneguen se't generarà el rebut i se t'avisarà mitjançant un escrit enviat al teu domicili.

Si necessites un ajornament de pagament has de sol·licitar-ho al Vicerector d'Alumnat i presentar-ho en el Registre Auxiliar de la EPS. Pots utilitzar la sol·licitud genèrica de la nostra pàgina d'impresos (enllaç, nostre: https://www.ua.es/es/servicios/ayr/registro_general/impresos/solicitud_normalizada.pdf)