Congrés 'Game & Technologies Universities World Congress'

Data de la notícia: 19-01-2012

Logo Grande

A Madrid de l'11 al 15 de Julio de 2012

Entre els dies 11 i 15 de juliol 2012 es va a celebrar a Madrid el Congrés "Game & Technologies Universities World Congress" .(www.universitiesworldcongress.com). Es tracta d'una iniciativa sobre l'oci interactiu digital i l'educació recreativa que pretén ser un punt de trobada a nivell mundial entre les universitats i les companyies més importants de videojocs, xarxes socials, internet, informàtica i telefonia mòbil tot açò promogut per Meeting Gamers (www.meetinggamers.net).

Així mateix té per objectiu, entre uns altres, servir com a catalitzador de projectes conjunts entre universitats i multinacionals del sector, així com fomentar tecnologies per al desenvolupament de videojocs servir d'aparador a joves talents i oferir a les universitats la possibilitat de presentar la seua oferta formativa a un públic internacional mitjançant workshop i presentacions.

Adjuntem  una presentació sobre el Congrés per a la teua informació i en l'enllaç web del congrés podràs trobar el programa.