X CONCURS D'ESTRUCTURES

Data de la notícia: 19-01-2012

Es convoca als alumnes d'Arquitectura, Ingª de Camins, Obres Públiques, Arquitectura Tècnica, Grau en Arquitectura, Grau en Ingª Civil i Gradp en Ingª d'Edificació matriculats en les assignatures de Càlcul d'Estructures de l'Àrea de Mecànica dels Mitjans Contínuos pertanyents al Dpto d'Ingª de la Construcció, al X Concurs d'Estructures.

Podrà participar qualsevol alumne matriculat en aquestes assignatures als summe en grups de 2 persones.

PREMIS:

* 1er Premi: 150 Euros + 1 punt de la qualificació final en l'assignatura i un exemplar del lliure RAÓ I SER DELS TIPUS ESTRUCTURES (I. Torroja)

* 2º Premi: 100 Euros + 1 punt de la qualificació final en l'assignatura

* 3er Premi: 50 Euros+ 0,7 punts de la qualificació final en l'assignatura.

Quan una estructura concursant haja sigut realitzada en grup, es repartirà el premi a parts iguals.

Data de celebració: 4 d'abril de 2012 (Laboratori Dpto. Planta baixa Edif. Politècnica III)

S'emetrà Certificat als alumnes guanyadors.

Més informació en el cartell anunciador.

Us animem al fet que participeis en ell.