Taller 'Electrònica Bàsica i Programació de Microcontroladors'

Data de la notícia: 13-01-2012

Logo Grande

¿Alguna vegada t'has preguntat què funció tenen la gran quantitat de resistències i condensadors presents en un circuit?, ¿T'has preguntat sí pots posar l'eixida d'un microncontrolador a un motor i fer-ho funcionar?, ¿Tens curiositat per saber com podries realitzar les teues pròpies plaques electròniques de prototip sense cremar cap component?, ¿Tens algun dispositiu, microcontrolador o ARDUINO que t'agradaria aprendre a utilitzar i no saps per on començar?, si algun d'aquests és el teu cas... aquest curs és per a tu.

En aquest taller, es pretén introduir a aquells alumnes interessats a resoldre les qüestions plantejades i algunes més. A més, superant el curs, aconseguiràs 4 crèdits CECLEC de lliure elecció curricular. Aquest curs, es presentarà en dues parts. Una primera part en la qual s'introduiran els conceptes bàsics sobre electrònica i sobre programació de microcontroladors PIC, es realitzaran exercicis pràctics sobre plataforma SkyBot i ARDUINO. En la segona part es plantejaran una sèrie d'exercicis que hauran de ser resolts per l'alumne de forma pràctica avaluant el correcte funcionament dels esquemes que ha dissenyat amb la plataforma ARDUINO. S'explicaran nocions per a la programació de pantalles paral·leles LCD i de bus electrònic I2C amb el qual es podrà comunicar una placa ARDUINO i el microcontrolador PIC de Skybot.

Aquest taller està organitzat pel Grup d'Automàtica, Robòtica i Visió Artificial del Departament de Física, Enginyeria de Sistemes i Teoria del Senyal de la Universitat d'Alacant.

Per a més informació: https://www.aurova.ua.es/microbot/