Resolució Premis II Concurs de Blogs TICnológicos

Data de la notícia: 10-01-2012

La iniciativa ha sigut promoguda per les vuit escoles universitàries de la Comunitat Valenciana que imparteixen estudis de Telecomunicacions i Informàtica, juntament amb els Col·legis professionals, i en col·laboració amb la Direcció general d'Innovació Tecnològica de la Conselleria d'Educació.

Aquestes entitats són les organitzadores de l'II:.

Escola Politècnica Superior (EPS), Universitat d'Alacant. ETSI Informàtica. Universitat Politècnica de València (UPV). ETSI Telecomunicació, UPV. Esc. Superior de Tecnologia i Ciències Experimentals, Universitat Jaume I. Escola Tècnica Superior d'Enginyeria, Universitat de València. EPS d'Elx, Universitat Miguel Hernández. EPS d'Oriola,  Universitat Miguel Hernández (UMH). Escola Superior d'Ensenyaments Tècnics, Universitat CEU Cardenal Herrera. Col·legi Oficial d'Enginyers de Telecomunicació de la Comunitat Valenciana. Col·legi Oficial d'Enginyers en Informàtica de la Comunitat Valenciana.

Col·labora: Conselleria d'Educació.