L'Obra Social 'la Caixa' convoca 222 beques per a ampliar estudis en universitats espanyoles i en l'estranger

Data de la notícia: 16-12-2011
Visites: 2063

'la Caixa' reafirma el seu compromís amb l'educació, la formació, la investigació i el coneixement en donar un nou impuls al seu programa de beques de postgrau nacional i internacional, que aquest curs celebra el seu 31a edició.

"la Caixa" reafirma el seu compromís amb l'educació, la formació, la investigació i el coneixement en donar un nou impuls al seu programa de beques de postgrau nacional i internacional, que aquest curs celebra el seu 31a edició.

L'objectiu d'aquestes beques és afavorir la mobilitat dels estudiants espanyols, donant-los l'oportunitat d'accedir als millors centres d'ensenyament superior per a cursar estudis de postgrau de qualsevol especialitat. Per a aquesta edició s'ofereixen 222 beques:

• 100 beques per a cursar estudis de **master en universitats espanyoles;
  • 65 per a cursar estudis de postgrau en països europeus;
  • 45 per a cursar estudis de postgrau a Estats Units
  • 5 per a cursar estudis de postgrau a Canadà
  • I 7 beques cursar estudis de postgrau en països asiàtics.