!!Obert el termini per a la sol·licitud de taquilles en l´EPS!!

Data de la notícia: 05-12-2011

Es comunica als alumnes de l´ Escola Politècnica Superior que a partir del dilluns dia 5 de desembre fins al dia 26 de desembre de 2011, s'obri el termini per a sol·licitar l'adjudicació d'una taquilla personal en l'Escola Politècnica IV. Per a poder sol·licitar la taquilla l'alumne deurà emplenar l'Imprès de Autobaremació adjunt una vegada haja procedit a la lectura del Reglament de Gestió i Ús de Taquilles.

L'Imprès de Autobaremació i la documentació adjunta haurà de presentar-se en la Delegació d'Alumnes de l´EPS, en l'edifici Escola Politècnica Superior I abans de la data prevista o bé remetre-ho a la següent adreça electrònica :     delegacion.alumnos@eps.ua.es