Xarra 'Pujar la teua aplicació web al núvol'

Data de la notícia: 22-11-2011

Dia i hora: dijous 1 de desembre a les 12:00 h. Lloc: Saló d'actes de la EPS (Edifici I)

Dijous que ve 1 de desembre a les 12:00 h. s'impartirà la xarrada "Pujar la teua aplicació web al núvol", organitzada per les titulacions d'Informàtica i l'empresa Fixr.

En la xarrada es repassaren les diferents opcions de hosting existents (platform as a service, i.g. Appengine, i hosting as a service i.g. Amazon EC2) i segons llenguatge de programació PHP, RAILS, JAVA, RUBY on RAILS i PYTHON.  Farem demostracions pràctiques en diversos llenguatges i plataformes, indicant el cost de tenir una aplicació en el núvol segons cada proveïdor i llenguatge.

La conferència serà impartida per Andrés Torrubia i Antonio Párraga, de Fixr.

Dia i hora: dijous 1 de desembre a les 12:00 h.
Lloc: Saló d'actes de la EPS (Edifici I)