Convocatòria de desembre per a la defensa del projecte fi de grau del curs d'adaptació a Enginyeria d'Edificació.

Data de la notícia: 16-11-2011

Publicació de tribunals i horari per a la defensa del **PFG del curs d'adaptació a Enginyeria d'Edificació.

CONVOCATÒRIA EXTRAORDINÀRIA DESEMBRE
ASSIGNATURA: PROJECTE FI DE GRAU
DEFENSA DEL PROJECTE FI DE GRAU DEL CURS D'ADAPTACIÓ A ENGINYERIA D'EDIFICACIÓ
Es comunica als alumnes que els dies 21 i 22 en horari de 15.30 a 21 hores aquesta reservat el saló de graus perquè puguen assajar les seues presentacions, sol·licitant la clau en Consergeria de la Politècnica I.

ALUMNE: D. José Francés Martí.
TÍTOL DEL PROJECTE: Un catàleg de l'arquitectura de l'aigua del municipi de **Caudete –Albacete.
TRIBUNAL: President:D. Enrique Aparicio, Secretari: D. Raúl Mora i Vocal:D. Luis **Ferré.
DATA I HORA: Dimecres 23 de Novembre a les 16.00 hores.
LLOC: Saló de graus de la **EPS.

ALUMNES: D. Alejandro Pardo Pertusa-DªTeresa Calvo González.
TÍTOL DEL PROJECTE: La tercera pell. L'aïllament tèrmic i la seua contribució al desenvolupament sostenible.
TRIBUNAL: President: D. Luis **Ferré,  Secretari: D. Raúl Mora, i Vocal: D. Enrique Aparicio.
DATA I HORA: Dimecres 23 de Novembre a les 16.45 hores.

ALUMNA: Dª. Antonia QuilesRomán
TÍTOL DEL PROJECTE: Adequació al **CTE per al seu ús com a Centre Social d'una edificació aïllada a Elx.
TRIBUNAL: President: Dª Francisca Gespes,  Secretari: D. Raúl Mora, i Vocal: D. Enrique Aparicio.
DATA I HORA: Dimecres 23 de Novembre a les 17.15 hores.
LLOC: Saló de graus de la **EPS.

ALUMNE: D. Francisco Javier **GutierrezMoral.
TÍTOL DEL PROJECTE: Mètode de control de costos en la promoció immobiliària.
DATA I HORA: Dimecres 23 de Novembre a les 17.45 hores.