Recollida de Signatures Nova Modalitat Beca ERASMUS.

Data de la notícia: 03-11-2011

Delegació Alumnnes EPS.

Pel que fa a la nova modalitat de sol·licitud de la beca ERASMUS, des de la Delegació d'Alumnes de la EPS, pensem que es comet un error, sobretot per a les nostres titulacions

Actualment, un alumne per a sol·licitar destinació ERASMUS, necessita acreditar el nivell idioma B1 de la llengua del país, impedint abastar un ampli ventall de destinacions amb diferent idioma. D'altra banda, els cursos d'idiomes AULES impedeixen matricular-se d'un nivell B1 per a sol·licitar la beca. (no és lògic demanar un requisit sense posar facilitats per a aconseguir-ho).

Per açò, demanem a tots els alumnes de l'Escola Politècnica Superior que es mobilitzen arreplegant signatures tant d'alumnes EPS com d'altres Facultats de la UA, demanant a Vicerectorat que reconsidere els requisits de sol·licitud de beca ERASMUS per al present any.

És alguna cosa que ens concerneix a tots en algun moment del nostre període universitari que no hem de deixar que es quede així.

Per açò, estarem els dies 3 i 4 de Novembre en l'entrada de la Politècnica IV (entrant des de l'aparcament) arreplegant signatures i informant sobre tots els dubtes que us puguen sorgir pel que fa a aquest tema. També pots ajudar-nos a arreplegar signatures des de Delegació d'Alumnes (Politècnica I).

Una salutació,

Delegació d'Alumnes de l'Escola Politècnica Superior