Nota informativa **COIT sobre títols que habiliten per a enginyer de telecomunicació

Data de la notícia: 28-10-2011

El Col·legi Oficial d'Enginyers de Telecomunicació va publicar una nota informativa sobre les universitats amb titulacions de màster oficials que habiliten per a enginyer de telecomunicació.

El Col·legi Oficial d'Enginyers de Telecomunicació (COIT) va publicar una nota informativa sobre títols acadèmics que donen accés a la professió d'Enginyer de Telecomunicació.

El Màster Universitari en Enginyeria de Telecomunicació impartit per la Universitat d'Alacant habilita per a l'exercici de la professió d'Enginyer de Telecomunicació i així es pot consultar en la nota informativa del Col·legi Oficial d'Enginyers de Telecomunicació prement en l'enllaç que s'indica en la mateixa per a consultar directament.