Notes DEFINITIVES per a l'accés als cursos d'adaptació

Data de la notícia: 26-10-2011

En la següent adreça podràs trobar la teua nota definitiva per a l'accés als cursos d'adaptació al Grau en Enginyeria d'Edificació i al Grau en Enginyeria Civil.

CONSULTA NOTA DEFINITIVA

AVISE REBUTS DE MATRÍCULA

- El primer termini no es pot domiciliar, solament podrà pagar-se en efectiu.
 - Una vegada matriculat, es prega no imprimir el rebut de matrícula fins a la recepció d'un sms de Secretaria

Període de matriculació: del 2 al 9 novembre a través del campus virtual. En la secretaria de l'edifici I de la EPS hauran d'aportar original i fotocòpia de la següent documentació:

- Títol o taxes del mateix
- DNI
- Certificat Acadèmic, solament per a alumnes titulats en altres universitats.

Els alumnes admesos en el Curs d'Adaptació d'Enginyeria en l'Edificació que sol·liciten tant reconeixement de crèdits d'assignatures com a convalidació de Pràctiques Externes per experiència professional, podran fer-ho en el mateix període de matrícula.

Els aspirants en llista d'espera seran avisats telefònicament per a formalitzar la matrícula en cas que hagueren places vacants respectant l'ordre de puntuació obtingut

Podrà consultar les llistes completes amb les notes en els taulers d'anuncis de l'edifici I de la EPS.

Atenció! BEQUES: