Modelatge i animació 3D amb BLENDER. Nivell bàsic.

Data de la notícia: 17-10-2011

BLENDER és la més potent suite open source de creació, animació, edició i renderizat 3D, que permet a l'usuari realitzar projectes multimèdia complets, des de l'inici fins al lliurament del producte final.

Amb aquest curs es pretén familiaritzar a l'alumne amb l'interfície de Blender i introduir-li en totes i cadascuna de les eines de l'aplicació. A més, la segona part del curs serà eminentment pràctic i consistirà en la realització (guiada) d'un projecte complet amb **Blender, amb el qual poder aplicar totes les eines apreses.

Durada: 40 h
Dates: 15/11/2011 - 15/12/2011