Places vacants Màster Universitari en Enginyeria Informàtica

Data de la notícia: 13-10-2011

L'1 de febrer de 2012 comença la primera edició del Màster Universitari en Enginyeria Informàtica en l'Escola Politècnica Superior. Aquest màster ve a substituir dins del nou ordenament de títols oficials al títol d'Enginyeria Informàtica. S'imparteixen matèries de gran interès professional no presents en la titulació d'Enginyeria Informàtica: auditoria, integració de tecnologies, seguretat, etc.

Queden places vacants per a aquells alumnes que no hagen de cursar complements de formació, per a açò has d'estar en possessió del títol d'Enginyer Informàtic o de graduat en Enginyeria Informàtica. En el cas d'estudiants amb titulacions estrangeres es valorarà si aquesta permet l'admissió sense necessitat de complements.

El termini de sol·licitud d'admissió romandrà obert fins al 15 de gener, mentre queden places vacants, que es cobriran per rigorós ordre d'arribada.

Pots presentar la sol·licitud d'admissió al Màster (juntament amb la documentació exigida) en l'Oficina de Postgrau de la EPS, EPS I. També pots enviar via e-mail la sol·licitud d'admissió (juntament amb la documentació exigida en format pdf) a l'adreça  masterinfo@eps.ua.es.

Més informació en la pròpia Oficina de Postgrau en la planta baixa de l'edifici Politècnica I i en:
Telèfon: 965 90 9911