Convocatòria de desembre per al projecte fi de grau del curs d'adaptació al grau en Enginyeria d'Edificació.

Data de la notícia: 06-10-2011

Publicació de la data de lliurament i presentació del projecte fi de grau del curs d'adaptació al grau en Enginyeria d'Edificació.

Es comunica a tots els alumnes que han sol·licitat la convocatòria extraordinària de desembre per a l'assignatura projecte fi de grau del curs d'adaptació al grau en Enginyeria d'Edificació que les dates de lliurament i presentació dels projectes són les següents:

- Lliurament de projectes en Secretaria de cada departament: fins al divendres 4 de novembre.
- Defensa del projecte: Del dilluns 21 al divendres 25 de novembre.
- Lloc de defensa del projecte: Saló de Graus de la Politècnica I de 15:00 a 21:00 hores.
Durant la setmana del 14-18 es publicarà en la pàgina de la **EPS el dia, l'hora i el tribunal assignat a cada alumne.