Microsoft Pizza Party i presentació del Club .Net

Data de la notícia: 04-10-2011

Un nou any, noves tecnologies i noves idees. Des del Club .Net d'Alacant volem inaugurar aquest curs amb aquest esdeveniment/party.

El principal objectiu és presentar-vos els objectius del club d'enguany i per a tots aquells interessats, oferir-vos la possibilitat d'unir-vos com a coordinadors del club.

Els clubs .Net d'Espanya han estat organitzant amb ajuda de Microsft les “Pizzes Parties” que ve a ser Pizzes gratis i partides de Xbox 360, d'aquesta forma volem que desconnecteu una estona amb jocs com el “Gears of War 3”. A més per a tots els assistents hi haurà regals (rellotges, lectors de targetes, etc.).

No us ho perdeu i veniu al saló de graus de la politècnica I a la 13.30 aquest divendres 7 d'octubre.

¡A donar-ho tot!

Club .Net Alacant