Curs d'Animació amb Stop Motion

Data de la notícia: 28-09-2011

Logo Grande

Curs d'Animació amb Plastelina basat en la tècnica de Stop Motion

L'animació forma part de la cultura popular a tot el món: llargmetratges, curtmetratges, sit-coms, publicitat, videojocs, bàners, peces experimentals… està pertot arreu!

Durant el curs ens introduirem en aquest món tan variat com a pintoresc, però sobretot, aprofundirem en la tècnica del Stop Motion, una de les més intuïtives i exquisides. Tant que fins als realitzadors de ficció se senten atrets per ella, com és el cas de Wes Anderson i el seu Fantastic Mr. Fox

I el més interessant és que a més de veure animació, la crearem. Realitzarem una petita peça animada que ens permetrà descobrir des de dins, els processos de rodatge d'una “peli” d'animació.

Tot açò dirigit per una de les fundadores de la productora d'animació Stop Motion Citoplasmes. Productora independent obstinada a reciclar, reutilitzar i experimentar.

Informació i matrícula: https://www.dccia.ua.es/ASM