¡¡Ja tenim el número 6 de la nostra Revista Politècnica!!

Data de la notícia: 21-09-2011

Ja tenim el número 6 de la nostra Revista Politècnica!!

La pots arreplegar en qualsevol dels edificis de la EPS, Biblioteca General, Aulari II i Club Social III.

De nou hem trobat una molt bona implicació que ha donat com a resultat 60 pàgines de temàtica molt variada, les quals deixen veure de manera transparent, com es viu la EPS.

¡Moltíssimes gràcies als quals heu participat!

En aquesta sisena edició trobareu noves històries de mobilitat, d'antics alumnes, actualitat de l'Escola, així com temes d'interès relacionats amb les titulacions de la EPS. La participació de l'alumne, que esperem que seguisca en augment per a posteriors edicions, cobra principal protagonisme.

Ara més que mai necessitem que entres, que opines, que ens expliques, fes teua la revista

¡participa! en revista@eps.ua.es