EXÀMENS CONVOCATÒRIA DE NOVEMBRE

Data de la notícia: 16-09-2011

Dates provisionals de la convocatòria d'exàmens extraordinaris de finalització d'estudis (del 2 al 30 de Novembre)

S'han publicat les dates de la convocatòria d'exàmens extraordinaris de finalització d'estudis (del 2 al 30 de Novembre), que estaran ja visibles per a l'alumne en les fitxes de les assignatures a partir del dilluns 19 de setembre de 2011. Aquestes dates no són definitives sinó orientatives, ja que poden patir modificacions a conseqüència de la disponibilitat d'aules per part de la Universitat d'Alacant.

Podeu consultar els exàmens també a través de la següent pàgina de la EPS seleccionant el pla d'estudis i la convocatòria "Període extraordinari de desembre"