Concurs ASCER per a PFC d'Arquitectura

Data de la notícia: 07-09-2011

Data d'inscripció fins al 25 d'octubre de 2011.

ASCER, Associació Espanyola de Fabricadors Taulells i Paviments Ceràmics, convoca la desena edició dels Premis Ceràmica d'Arquitectura i Interiorisme en la seua categoria de Projecte Fi de Carrera.

Poden optar al guardó tots els Projectes Final de Carrera de qualsevol Escola Tècnica Superior d'Arquitectura d'Espanya, així com d'escoles internacionals amb estudis equiparables, que hagen sigut presentats durant el curs acadèmic 2010-2011 amb anterioritat a la data de lliurament de la convocatòria.

Els PFC que es presenten hauran d'emprar paviments i/o revestiments ceràmics, d'empreses espanyoles, en la part formal de l'edifici. Poden participar en aquest certamen projectes realitzats tant en territori nacional, com a nivell internacional.

La fitxa d'Inscripció, així comoel resta de documentació requerida, s'enviarà a la seu de ASCER (C/ Ginjols, 3. Castelló) abans del 25 d'octubre de 2011.

Podeu trobar tota la informació en el següent enllaç: