Matrícula 2011-2012 - Informació sobre la matrícula d'estudis oficials de Grau (SETEMBRE)

Data de la notícia: 01-09-2011

-  Matrícula de l'1 al 7 de setembre.

Els alumnes disposaran de suport i informació per a realitzar la seua matrícula en sala d'automatrícula de la Biblioteca General de 9.00 a 20.00 h.
-  Matrícula de l'1 al 7 de setembre.

NOTA: GRUPS ARA. : per a poder matricular-te en un grup LLAURA has de sol·licitar-ho prèviament en secretaria ben presencialment, per e-mail o via telefònica perquè et puguen habilitar la selecció d'aquests grups en la matriculació.

NOTA: ALUMNES QUE S'HAN ADAPTAT Als GRAUS : a causa que les actes no estan tancades, en la matriculació vos eixiran les assignatures que teniu convalidades com matriculables. Com el programa vos demanarà un  mínim de crèdits, haureu de seleccionar alguna de les assignatures que teniu convalidades i quan es tanquen les actes des de secretaria vos les marcaren com a tal. S'intentarà fer abans del primer pagament de la matrícula. Si no donara temps, s'arreglaria en el segon pagament.

Pots consultar la resta de la informació de la matrícula en el sobre virtual

Consulta el teu horari personalitzat (NOMÉS GRAUS)! - l'endemà de realitzar la teua matriculació podràs utilitzar l'eina desenvolupada per la **EPS per a consultar el teu horari personalitzat en l'adreça:

Pots consultar la resta de la informació de la matrícula en el sobre virtual

Consulta el teu horari personalitzat (NOMÉS GRAUS)! - l'endemà de realitzar la teua matriculació podràs utilitzar l'eina desenvolupada per l'EPS per a consultar el teu horari personalitzat en l'adreça: