Canvi d'aula d'exposicions del Projecte Fi de Grau en Enginyeria d'Edificació

Data de la notícia: 21-07-2011

Canvi d'aula per a les defenses de Projecte Fi de Grau en Enginyeria d'Edificació per a tots aquells alumnes que han d'exposar el divendres 22 de juliol de 2011.

En compliment de la normativa de Projecte Fi de Grau d'Enginyeria d'Edificació i en relació amb els alumnes del Dpt. d'Enginyeria i Gestió de l'Edificació (professors Mª Francisca Céspedes, Enrique Vicedo i Raúl Mora), es comunica el següent:

Inicialment estava previst fer les defenses en l'aula d'instal·lacions de la Politècnica IV i a causa de les obres en curs no serà possible.
Per açò es té previst utilitzar l'aula EP/S-10P, situada en el soterrani de la Politècnica IV. L'horari i torns és el mateix que el previst inicialment.

¡¡¡IMPORTANT!!!
1- El dia de l'exposició, tots els ponents d'aqueix dia, han d'estar en l'aula corresponent a les 15:30 hores i han de gravar les seues ponències en l'escriptori de l'ordinador.  De manera que s'agilite el màxim possible el canvi d'un ponent a un altre.
2- No es permetran canvis d'ordinador.
3- Les exposicions seran de 10 minuts per a treballs individuals i 15 minuts per a treballs realitzats en grup.
Es prega cenyir les presentacions al temps establit, ja que penalitzarà l'excés del mateix.