Interrupció dels serveis informàtics per corts del subministrament elèctric

Data de la notícia: 20-07-2011

Amb motiu de la revisió anual dels Centres de Transformació del Campus, des del dilluns 1 al dimarts 9 d'agost de 2011, tots dos inclusivament, es realitzaran corts de subministrament elèctric que afectaran als diferents edificis del Campus i l'accés als serveis informàtics de la EPS.

El dilluns 1 d'agost (des de les 8:00 a les 11:0 del matí) i el dimecres 3 d'agost (des de les 12:30 a les 15:30) hi ha programat un tall del subministrament elèctric en els edificis de la EPS que provocarà la interrupció dels serveis informàtics en xarxa que ofereix l'Escola.

D'altra banda, també hi ha programades dues actuacions en l'edifici del Servei d'Informàtica de la UA ( dimarts 2 d'agost de 12:30 a 15:30 i dimecres 3 d'agost de 8:00 a 11:00) que poden afectar a les comunicacions amb els nostres servidors i, per tant, a l'accés als nostres serveis.