Guanyadors IX concurs d'estructures

Data de la notícia: 19-07-2011

Dijous passat 14 de juliol va tenir lloc en el Laboratori d'Estructures i Materials del Departament d'Enginyeria de la Construcció el tradicional concurs d'estructures que organitzen els professors de les assignatures involucrades en aquesta matèria en Arquitectura Tècnica, Enginyeria Tècnica d'Obres Públiques, Arquitectura i Enginyeria de Camins Canales i Ports.
El professor coordinador del concurs, Juan Carlos Pomares, informa dels resultats:

1º) Héctor Faúndez, alumne d'Enginyeria de Camins, presenta una estructura amb un pes de 0.228 kg i ha sigut capaç de suportar una càrrega total de 5.044 kg, que implica resistència efectiva de 4.93 kg.

2º) Gaspar Valero, alumne d'Arquitectura Tècnica, presenta una estructura amb un pes d'1.335 kg i ha sigut capaç de suportar una càrrega total 4.402 kg, la qual cosa implica una resistència efectiva de 0.91 kg.

Tots dos alumnes tindran, juntament amb la quantia econòmica del premi, un punt addicional en les respectives assignatures: Mecànica dels Mitjans Continus (ICCP) i Estructures de l'Edificació (AT).