Inici de preinscripció del curs a distància Expert Universitari en Informàtica Mèdica (4ª ed.)

Data de la notícia: 15-07-2011

T'informem de l'inici de la preinscripció de la quarta edició del curs a distància Expert Universitari en Informàtica Mèdica. Després de la gran demanda de la passada edició curse, per a aquest nou any hem pensat a afegir més interactivitat al curs amb videoconferències, xats, fòrums,...

Des del grup IBIS (Enginyeria Bioinspirada i Informàtica per a la Salut) del Departament de Tecnologia Informàtica i Computació de la Universitat d'Alacant, et fem arribar aquesta oferta de títol propi en Informàtica Mèdica que es va a impartir on-line el pròxim curs 2011-2012.
Donada la important incorporació que les noves tecnologies estan tenint en els entorns sanitaris, amb aquest curs es pretén proporcionar als alumnes coneixements sobre les particularitats de la integració de les TIC i les ciències de la salut, perquè puguen aplicar aquests coneixements en la seua vida laboral.
Dirigit a titulats i estudiants de carreres tècniques com a enginyeria en informàtica, industrials, telecomunicacions o similars; titulats i estudiants de carreres relacionades amb les ciències de la salut com a medicina, infermeria, biologia, etc.
També es dirigeix a professionals l'activitat laboral de les quals es trobe relacionades amb les ciències de la salut i els entorns sanitaris.

Més informació en la Web del curs: https://www.dtic.ua.es/ibis/experto11/

El correu de contacte és: bis.expert11@dtic.ua.és