Dates per a les exposicions del Projecte Final de Grau en Enginyeria d'Edificació

Data de la notícia: 13-07-2011

Es publica el lloc, data i hora de les exposicions del Projecte Final de Grau en Enginyeria d'Edificació, per als alumnes del Dpt. d'Enginyeria i Gestió de l'Edificació (professors Mª Francisca Céspedes, Enrique Vicedo i Raúl Mora).

Es recorda que durant els dies 13, 14 i 15, de 16:00 a 20:00 hores, el Saló de Grau estarà a la disposició dels alumnes, per a poder preparar les presentacions.

¡¡¡IMPORTANT!!!
1- El dia de l'exposició, tots els ponents d'aqueix dia, han d'estar en el saló de Grau a les 15:30 hores i han de gravar les seues ponències en l'escriptori de l'ordinador.  De manera que s'agilite el màxim possible el canvi d'un ponent a un altre.
2- No es permetran canvis d'ordinador.
3- Les exposicions seran de 10 minuts per a treballs individuals i 15 minuts per a treballs realitzats en grup.
Es prega cenyir les presentacions al temps establit, ja que penalitzarà l'excés del mateix.