Nou Expert Universitari en Seguretat en Xarxes en Computadors (SERECOM-CCNA Security)

Data de la notícia: 20-06-2011

Logo Grande

Obert el termini d'inscripció per al nou curs d'Expert Universitari en Seguretat en Xarxes en Computadors SERECOM-CCNA Security 2011/12

Fins a l'11 de setembre estarà oberta la inscripció per al curs 2011/2012 de l'Expert Universitari en Seguretat en Xarxes de Computadors (SERECOM).

Aquest curs va dirigit a tots aquells que vulguen completar els seus estudis (Formació Professional o Universitaris) així com a tot aquell professional en actiu que desitge ampliar els seus coneixements en seguretat de xarxes de computadors.

El curs està orientat a alumnes que ja tinguen coneixements de gestió de xarxes, principalment en gestió de xarxes amb dispositius CISCO. Encara que existeix una primera assignatura introductòria, és altament recomanable que l'alumne haja realitzat prèviament els cursos de gestió de xarxes de Cisco (CCNA).

Aquest curs presenta, com un dels seus principals beneficis, que prepara als estudiants amb els coneixements necessaris perquè puguen optar a la certificació CCNA Security de Cisco. Aquest benefici es veu incrementat pel fet de ser Cisco una de les principals companyies a nivell mundial d'equipament per a networking i els seus estudis estan dins dels més reconeguts i demandats pels professionals del sector.

Per tot l'anterior, aquests estudis estan especialment dirigits a tots aquells estudiants i professionals que vulguen augmentar els seus coneixements de xarxes de computadors en un àrea tan important en l'actualitat com l'és la seguretat de les xarxes de comunicació.

Més informació en https://www.dtic.ua.es/grupoM/serecom/introduccion.jsp