Obert el termini d'inscripció del curs d'Expert Universitari en Administració de Xarxes en Computadors EUARC 2011/12

Data de la notícia: 07-06-2011

Logo Grande

Del 6 de juny a l'11 de setembre estarà oberta la inscripció per al curs 2011/2012 de l'Expert Universitari en Administració de Xarxes de Computadors (EUARC).

Ja està oberta la inscripció per al curs 2011/2012 de l'Expert Universitari en Administració de Xarxes de Computadors (EUARC).

Requisits d'accés

Podran cursar aquests estudis aquells sol·licitants que reunisquen els requisits d'accés a titulacions de la Universitat o siguen professionals directament relacionats amb l'especialitat del curs (en aquest últim cas, les condicions d'accés seran determinades per l'òrgan col·legiat del Departament, Institut o Centre que proposa el curs, a proposta del director del curs).

Inscripció

Existirà una primera fase d'inscripció en la qual els alumnes interessats en el curs realitzaran una sol·licitud d'inscripció aportant les dades de curriculum indicats. El període d'inscripció és del 06 de juny a l'11 de setembre de 2011.

Amb la incorporació de les Tecnologies de la Informació i Comunicacions (TIC) a tots els àmbits de la societat, i especialment al teixit empresarial, les empreses es veuen en la necessitat de comptar amb experts que dominen la infraestructura sobre la qual sustenten la seua activitat.

Igual que molts altres fabricants d'equips informàtics, Cisco Systems ha establit un sistema de certificacions professionals per a la qual s'exigeix la superació dels corresponents exàmens i proves pràctiques. Aquest curs presenta, com un dels seus principals beneficis, que prepara als estudiants amb els coneixements necessaris perquè puguen optar a la certificació CCNA de Cisco. Aquest benefici es veu incrementat pel fet de ser Cisco una de les principals companyies a nivell mundial d'equipament per a etworking i els seus estudis estan dins dels més reconeguts i demandats pels professionals del sector.

Més informació en https://www.dtic.ua.es/grupom/euarc/