Nova aplicació de reserva d'espais comuns de l'EPS

Data de la notícia: 06-06-2011

Disponible per a tot el professorat en els e-Services de la web de l'Escola

A partir del dilluns 6 de juny s'ha habilitat en els e-Services de l'EPS una nova aplicació per a la reserva d'espais comuns en els edificis de l'Escola. Aquests espais es vénen emprant habitualment per a realitzar exposicions de caràcter temporal vinculades a activitats programades de caràcter docent o paradocent d'algunes titulacions impartides en el nostre centre.

Aquesta aplicació es troba en el menú "Horaris i Reserves >> Reserva d'Espais" dels e-Services. Des d'aquesta mateixa setmana, la reserva i autorització d'ús d'aquests espais es realitzarà exclusivament mitjançant la citada aplicació. Per a garantir la seua adequada tramitació, aquestes peticions hauran de realitzar-se amb un mínim de 3 dies hàbils d'antelació sobre la data prevista d'utilització d'aquest espai.

Gràcies per la teua col·laboració

Sotsdirecció d'Infraestructures i Espais
Escola Politècnica Superior