Conferència: Intel·ligència de processos de negoci (BPI). Suport tecnològic.

Data de la notícia: 01-06-2011

L'anàlisi de processos automatitzats fa possible identificar i/o predir els factors que afecten l'eficiència d'un procés empresarial. En la conferència s'ofereixen els elements tecnològics a tenir en compte per a aplicar diferents tècniques (ja disponibles com Business process management) que faciliten un control i seguiment optimo dels processos empresarials.

Dia 14-06-2011 a les 12:00 en el Saló d'actes de la EPS I

Conferència: Intel·ligència de processos de negoci (BPI). Suport tecnològic.

Dr.Leonel Iriarte Navarro
Complex d'Investigacions de  Tecnologies Integrades(CITI). CUJAE. Cuba

L'anàlisi de processos automatitzats fa possible identificar  i/o predir  els factors que afecten  l'eficiència d'un procés empresarial. En la conferència s'ofereixen els elements tecnològics a tenir en compte per a  aplicar diferents tècniques (ja disponibles  com  Business process management)  que  faciliten un control i seguiment optimo dels  processos empresarials.