Relació d'admesos i exclosos i selecció de candidats Beca Màster Gestió Edificació.

Data de la notícia: 23-05-2011

Relació d'admesos ordenats segons el barem de la convocatòria:

Casado Jover, Daniel

Candidats  seleccionat:

Casado Jover, Daniel

Relació d'exclosos de la convocatòria:

Sáez Blaya, Juan.
Incompliment de l'apartat 5 dels requisits obligatoris requerits als sol·licitants.

Martínez Carrillo, Alejandro. Incompliment de l'apartat 3, 4, 5 i 6 dels requisits obligatoris requerits als sol·licitants.

Contra aquesta resolució, els interessats podran formular recurs d'alçada davant el Director del Centre en el termini de 5 dies hàbils a partir del següent al de publicació de la present resolució (des del dia 24 de Maig de 2011 fins al 28 de Maig de 2011).
Tal com s'indica en la convocatòria de les beques, el candidat seleccionat ha de justificar la seua condició d'alumne d'algun curs organitzat per la Universitat d'Alacant per a formalitzar el contracte de la beca.