PFC_ARQ projecte final de carrera

Data de la notícia: 20-04-2011

ÚLTIM TERMINI PER A CANVI DE GRUP I DE QUADRIMESTRE: Llista d'alumnes matriculats i llista de grups amb professor tutor.

S'obri un últim termini per a possibilitar el canvi de quadrimestre i/o per a triar el grup amb el professor tutor del mateix. El termini de presentació de la instància (per escrit  i en Secretaria de la **EPS) serà exclusivament el dia 9 de maig (09:00-14:00). Consultar els dos arxius adjunts (Llista d'alumnes amb assignació actual de grup i Llista dels Grups amb el seu professor tutor). Les sol·licituds s'atendran per rigorós ordre d'entrada fins a completar els grups. En la instància heu d'indicar fins a tres grups per ordre de preferència. Els alumnes que no desitgen canviar de Grup romandran en els grups que apareixen en els llistats adjunts.