Concurs de segell personalitzat de titulació EPS

Data de la notícia: 18-04-2011

¿Vols que el teu disseny aparega en un segell de correus al·lusiu a la titulació que més t'agrade? El passat 15 d'abril l' EPS va fer pública la convocatòria d'un concurs per al disseny d'un segell al·lusiu a cadascuna de les titulacions (Arquitectura, Enginyeria de l'edificació, Enginyeria Civil, Enginyeria Informàtica, Enginyeria en So i Imatge, Enginyeria Multimèdia i Enginyeria Química) que el nostre centre ofereix entre els seus estudis.

En aquest concurs s'ofereix la possibilitat de realitzar un disseny destinat a elaborar un segell personalitzat vàlid per al franqueig de correspondència ordinària en el territori nacional, en el marc del servei oferit per Correus “El teu Segell”.

Aquest segell podria constituir un record per a tots aquells alumnes que any rere any es graduen en la EPS, i als quals es convida d'aquesta manera a participar en el disseny d'aquest record.

Podran participar totes les persones matriculades en qualsevol de les titulacions de l'Escola Politècnica Superior de la Universitat d'Alacant, així com estudiants de centres d'educació secundària de tot el territori nacional.

La invitació a la participació a estudiants de secundària és una forma de plasmar la vocació de compromís que la EPS ha intentat mantenir cap al seu entorn social, al com ha intentat prestar, des dels seus inicis, un servei a través de les titulacions, màsters i cursos de formació.

Condicions de lliurament:
- Lloc: en la secretaria de l'Escola. Edifici Politècnica I
- Data límit: 18 de Julio de 2011
- Formats de lliurament: s'haurà de lliurar una versió digital ".jpg" amb una resolució mínima de 300 **dpi i una grandària màxima de 500kbytes, a més s'haurà d'incloure una versió impresa.

Premis:
Es lliuraran premis a les 3 millors obres per cada GRAU de l'Escola, un primer premi i un accésit.

1er premi: i-book de 6''
Accésit: disc dur portàtil de 500Gigues.

El tribunal podrà deixar deserts els premis en cas que considere que cap dels treballs presentats reunisca les qualitats adequades per a obtenir esment alguna.