Seminari Remedios Zafra

Data de la notícia: 30-03-2011

Dijous 31 de març i divendres 1 d'abril de 2011.

Dijous que ve 31 de març i el divendres 1 d'abril, tindran lloc les sessions programades de Remedios Zafra en el marc del CECLEC "Alguns objectes de desig".

Els temes de referència, el gènere, l'activisme, i el ciberespai com a espai de construcció de la subjectivitat, són tres temes que estan transformant la cultura del projecte arquitectònic, informant la percepció de la realitat i el compromís amb l'arquitectura.

Programació Seminari:

Dijous 31/03/2011 a les 13.00-15.00: (Saló d'Actes Politècnica 4): Seminari sobre treball docent en Innovació i Estudis Digitals.

Dijous 31/03/2011 a les 17.00-20.00: (Aula d'anàlisi de formes): Seminari sobre treball de recerca en Identitat, Gènere i Ciberespai (X0I1, R+D), amb la participació d'agents implicats d'Alacant.

Divendres 1/04/2011 a les 12.00-14.00: (Saló d'Actes de l'Aulari II) Presentació del llibre i seminari sobre "una cambra pròpia connectada”.

Podeu trobar tota la informació en el següent enllaç: