Ja tenim el número 5 de la nostra Revista Politècnica!!

Data de la notícia: 30-03-2011

La pots arreplegar en qualsevol dels edificis de l'EPS, Biblioteca General, Aulari II i Club Social III.

De nou hem trobat una molt bona implicació que ha donat com a resultat 60 pàgines de temàtica molt variada, les quals deixen veure de manera transparent, com es viu l'EPS.

Moltíssimes gràcies als quals heu participat!

En aquesta cinquena edició trobareu noves històries de mobilitat, d'antics alumnes, actualitat de l'Escola, així com temes d'interès relacionats amb les titulacions de l'EPS. Veureu també una major participació de l'alumne, que esperem que seguisca en augment per a posteriors edicions. Per a recolzar açò, apareix un nou concurs, que podeu consultar en la contraportada de la revista o en la versió digital . El premi? 5 cofres multitemáticos de DakotaBox, per als 5 més revisters, participa!