1ª lliga de programació de videojocs

Data de la notícia: 30-03-2011

La 1ª lliga de programació de videojocs de BitHeroes és a punt de començar. Tots aquells que vulgueu participar heu d'inscriure-us enviant un correu a ligabitheroes@byterealms.com amb el vostre nom complet i nick pel qual voleu ser identificats en la Lliga.

La data límit per a inscriure's a la lliga és divendres que ve, 1 d'abril de 2011.

A continuació teniu les normes generals de funcionament de la lliga:

1. La inscripció i participació en la lliga és individual.
  2. La lliga estarà composta per jornades de 2/3 setmanes de durada cadascuna.
  3. Cada jornada, es proposarà un videojoc modele a implementar, amb unes condicions.
  4. En acabar la jornada, es realitzarà una votació per a ordenar els videojocs resultants.
  5. S'atorgarà una puntuació a cada autor segons la seua classificació en la jornada.
  6. Els videojocs modele proposats seran de dificultat creixent, començant per videojocs molt bàsics.
  7. Els videojocs hauran de ser desenvolupats per a Linux Debian/Ubuntu obligatòriament.
  8. Serà obligatori lliurar el codi font de cada videojoc desenvolupat.
  9. Tot videojoc lliurat implica la cessió no exclusiva dels drets de reproducció, distribució i comunicació pública als membres de ByteRealms, sota llicència GPL v3.
  10. S'establiran uns premis per als millor classificats de la lliga per valor de no menys de 300 €.
  11. La inscripció està oberta a alumnes de qualsevol universitat espanyola.

Abans del començament oficial de la lliga, prepararem una petita xarrada en la qual us explicarem el funcionament i pautes de programació, així com unes petites nocions inicials sobre programació de videojocs i les eines a utilitzar (StdPijo, CMake, etc).

Esperem que gaudiu molt d'aquesta 1ª lliga de programació de videojocs.