Comunicat 5. Presentació de candidatures

Presentació de candidatures

COMUNICAT DE LA JUNTA ELECTORAL DE L'ESCOLA POLITÈCNICA SUPERIOR
PRESENTACIÓ DE CANDIDATURES

La Junta Electoral de l'Escola Politècnica Superior comunica que:

1. Segons preveu el calendari electoral, el termini de presentació de candidatures és del 28 de març de 2011 al 6 d'abril de 2011.

2. El nombre de representants que es triarà para cadascun dels col·lectius és el que s'indica en el comunicat anterior de la Junta Electoral de l'EPS.

3. Candidatures individuals.Les persones interessades a presentar candidatura individual hauran de fer-ho a través del Registre General de la Universitat, preferentment a través del registre auxiliar situat en l'edifici I de l'Escola Politècnica Superior, emplenant la instància corresponent.

4. Candidatures d'agrupacions.
Les persones interessades a presentar candidatures d'agrupacions hauran de fer-ho a través del Registre General de la Universitat, preferentment a través del registre auxiliar situat en l'edifici I de l'Escola Politècnica Superior, emplenant la instància corresponent.

Alacant, 25 de març de 2011.

El Secretari de la Junta Electoral de l'EPS

Fdo. Antonio Pérez Carrió