Pràctiques a l'estranger

Data de la notícia: 16-03-2011

El pròxim 1 d'Abril, Antonio Rodríguez Lezcano, ex-alumne de la EPS, realitzarà una presentació sobre oportunitats de treball en l'estranger. L'acte tindrà lloc el saló d'actes de la Politècnica IV a les 11h.

Benvolguts companys.

El pròxim 1 d'Abril, Antonio Rodriguez Lezcano, ex-alumne de la EPS, explicara la seua experiència treballant en el Regne Unit i parlara sobre les beques per a estudiants que ofereix Schlumberger, l'empresa en la qual treballa. Les pràctiques oferides estan destinades per a alumnes d'Informàtica, Matemàtiques, Enginyeria Química, Enginyeria Geològica i Física d'últims cursos. La presentació es realitzarà en el saló d'actes de la Politècnica IV a les 11h i tindrà una durada de 45 minuts.
Aquells alumnes interessats a optar a aquestes beques poden portar la seua curriculum vitae. És imprescindible un nivell mínim d'anglès.
Sera una gran oportunitat per a qualsevol que estiga pensant a cercar treball en l'estranger i no tinga molt clar per on començar. Antonio estarà disponible després de la presentació per a contestar els dubtes que els alumnes puguen tenir respecte a la vida a Anglaterra, el sistema de treball, la formació necessària o els detalls de les beques oferides.

Esperem comptar amb la vostra assistència.