Comunicat 1. Eleccions a Claustre 2011

Data de la notícia: 10-03-2011

Comunicat 1. Eleccions a Claustre 2011

COMUNICAT DE LA JUNTA ELECTORAL DE L'ESCOLA POLITÈCNICA SUPERIOR

Després de convocar el Claustre de l'Escola Politècnica Superior eleccions al Claustre de l'Escola en sessió de data 3 de març de 2011, la Junta Electoral de la EPS comunica el següent:

1. COMPOSICIÓ DE LA JUNTA ELECTORAL

La Junta Electoral de l'Escola Politècnica Superior va ser constituïda el 27 de febrer de 2009, després de l'actualització dels seus membres, a causa de diverses baixes a data 11 de març de 2011 està formada per:

Membres a temps complet del professorat pertanyent als cossos docents universitaris

Eva María García Alcocel (Presidenta)
Antonio Pérez Carrió (Secretari)

Estudiants

Pablo Tejeda Melero
Daniel Rosales Rey

Personal d’administració i serveis

Germán Santacruz Martínez
Juan Carlos Monllor Pérez

2. SEU DE LA JUNTA ELECTORAL

Ubicació de la seu de la Junta Electoral:
Edifici I de l'Escola Politècnica Superior
Secretaria de Direcció

Horari de atenció: de 12 a 14 h
Ext. Tel.: extensió 3333
Correu electrònic: junta.electoral@eps.ua.es

3. COMUNICATS I ACORDS

Els comunicats i acords de la Junta Electoral de la EPS que hagen de ser difosos, ho seran a través de la web de la Junta Electoral de la EPS, a la qual es podrà accedir a través de la pàgina principal de l'Escola Politècnica Superior, així com per mitjà dels taulers d'anuncis situats en l'edifici I i IV de l'Escola Politècnica Superior.

4. ACORD RESPECTE AL CENS

La Junta Electoral de la EPS ha acordat ordenar l'exposició pública del cens electoral provisional per a l'elecció del Claustre de la EPS, d'acord amb el calendari electoral aprovat pel claustre de la EPS amb data 3 de març de 2011.

L'exposició pública serà del 14 al 22 de març de 2011, mitjançant accés personalitzat a través de la web. Els membres de l'Escola Politècnica Superior que ho desitgen podran realitzar la consulta en la secretaria d'adreça (edifici I de l'Escola Politècnica Superior), prèvia identificació. En el mateix termini es podran presentar les reclamacions contra el cens que fossin oportunes.

Alacant, 11 de març de 2011