Primera Projecció Politècnics Amics del Cinema.

Data de la notícia: 22-02-2011

Dimecres 23 de febrer a les 18.30 hores.

Dimecres que ve 23 de febrer a les 18:30h es realitzarà en la Mediateca de la Universitat d'Alacant la  primera Projecció del Cinema-fórum de Politècnics Amics del Cinema.

La pel·lícula escollida per a aquesta ocasió serà BLADE RUNNER, de Ridley Scott. Es projectarà l'edició "El Muntatge Final" en blu-ray que presenta un nou muntatge de la pel·lícula realitzat pel propi Ridley Scott amb escenes afegides i esteses així com nous i millorats efectes especials. A més la Mediateca reuneix unes condicions d'àudio i vídeo perfectes per a traure-li partit al nou format de vídeo (reproductor blu-ray, projector FULL-HD, so HD, etc).

A més, us animem a unir-vos al grup de Facebook Politècnics Amics del Cinema on trobaràs a molts amics amb una mateixa passió pel setè art i podràs assabentar-te de totes les novetats i pròximes projeccions.

Així que vos esperem a tots dimecres que ve 23 de febrer de 2011 a les 18:30h en la Mediateca de la Universitat d'Alacant. Convideu a tots els vostres amics i recordeu: El nostre lema és "més humans que els humans"!!