Resolució de les sol·licituds d´Acreditació del nivell B1 dels alumnes del Curs d´Adaptació

Data de la notícia: 18-02-2011

Reunida la Comissió d'Assessorament Lingüístic amb data 16/02/2011 es publica el llistat d'alumnes amb la seua corresponent resolució:

Annex1: Alumnes del curs d'adaptació d'Enginyeria Civil que han cursat les dues assignatures d'Inglés del pla d'Enginyeria Tècnica en Obres Públiques:

Annex2: Alumnes del curs d'adaptació d'Enginyeria Civil que han cursat les dues assignatures d'Inglés del pla 77 d'Arquitectura Tècnica:

Annex3: Alumnes del curs d'adaptació d'Enginyeria d'Edificació que han cursat les dues assignatures d'Inglés del pla 77 d'Arquitectura Tècnica

Annex4: Alumnes del curs d'adaptació d'Enginyeria d'Edificació que han cursat les dues assignatures d'Inglés del pla d'Enginyeria Tècnica en Obres Públiques

Annex5: Alumnes del curs d'adaptació d'Enginyeria d'Edificació que han cursat assignatures d'Inglés de plans d'estudi d'Arquitectura Tècnica d'altres universitats.

Annex6: Alumnes dels cursos d'adaptació que presenten documentació relacionada amb altres vies d'acreditació de les competències d'un idioma estranger.