Desenvolupament de videojocs amb dispositius reconfigurables

Data de la notícia: 07-02-2011

Activitat Mes Cultural EPS

22 de Febrer

11:00-13:00; Saló de Graus EPS-I; "Desenvolupament de videojocs amb dispositius reconfigurables", coordinat per prof. Sergio Conca.

Els dispositius reconfigurables (FPGA) constitueixen una tecnologia clau que està present actualment en la majoria dels sistemes digitals.
El propòsit d'aquesta xarrada consisteix a presentar aquesta tecnologia de forma amena a través dels projectes desenvolupats pels alumnes de l'assignatura “Arquitectures Reconfigurables” en els últims 5 anys (http://www.youtube.com/user/segiocuen).

En aquests projectes s'implementen videojocs tradicionals que il·lustren com utilitzant llenguatges de programació a l'ús (similars al C estàndard) és possible “programar” fàcilment aquests dispositius.
Igualment es presentaran altres videojocs més sofisticats que requereixen una gran quantitat de recursos, il·lustrant les capacitats de les FPGAs.