II Torneig de Ràpides d'Escacs de la EPS

Data de la notícia: 07-02-2011

Activitat Mes Cultural EPS

21 de Febrer

17:00-19:00; Pati interior o Sala d'Alumnes EPS-I (segons les condicions ambientals); "II Torneig de Ràpides d'Escacs de la EPS", organitzat pel prof. Sergi Gallego, president del "Club d'Escacs Enric Valor".

Et recomanem que perquè no et quedes sense plaça t'inscrigues AL MÉS PROMPTE POSSIBLE en aquesta activitat enviant un email a torneoajedrez2011@eps.ua.es, indicant: si estàs federat, ELO, nom, titulació, email de la Universitat (competició oberta només a membres de la Universitat d'Alacant).

El Torneig es disputarà sota el control d'un àrbitre federat. Els tres primers classificats rebran els següents premis en metàl·lic: 1º - 200 €, 2º - 100 €, 3º - 50 €.