Conferència: 'La Geometria del Disseny: elements comuns a les arts i les ciències'

Data de la notícia: 07-02-2011

Activitat Mes Cultural EPS

Dimecres 16 de Febrer

10:00-13:00; Saló d'Actes EPS-IV

Conferència impartida per D. Antonio Carrillo Figueras, conduïda des d'una taula redona amb participació de professors de la UA i professionals de l'Arquitectura externs (un d'ells antic alumne de la EPS).

El tema a desenvolupar són les bases geomètriques del disseny que, dins d'algunes línies sorgides en dècades recents, ha desenvolupat A. Carrilo de forma rigorosa, original i general (aplicable a qualsevol branca científica o artística que requerisca el desenvolupament de formes en l'espai) i que ha aplicat amb èxit notable a les seues múltiples realitzacions com a professional qualificat del disseny, fins a la seua recent jubilació. La conferència estarà il·lustrada amb fotografies, dibuixos originals i maquetes (presents en la sala) de les realitzacions i idees de l'autor.