Conferència: 'Seguretat Informàtica, repte i oportunitat: la visió d'un emprenedor'

Data de la notícia: 04-02-2011
Visites: 1914

Activitat Mes Cultural EPS

Dijous 10 de Febrer de 10:00 a 11:30h en Saló d'Actes de Politècnica I
A càrrec de José María Alonso ( patrocinat per Càtedra BANCAIXA Joves Emprenedors )

LA SEGURETAT INFORMÀTICA ES CONVERTEIX EN UN REPTE PER A la INFORMATICA DEL SEGLE XXI, PERÒ TAMBÉ EN UNA OPORTUNITAT QUE ES POT TRASLLADAR A POSSIBILITATS DE NEGOCI. AQUESTA QÜESTIÓ S'ABORDA A partir de les EXPERIÈNCIES VITALS D'UN EMPRENEDOR –JOSE MARIA ALONSO CEBRIAN-, UN DELS MAJORS EXPERTS NACIONALS EN SEGURETAT INFORMÀTICA.

Chema Alonso ha sigut premiat amb el títol de Most Valuable Professional per Microsoft en l'àrea de seguretat Informàtica des de l'any 2004, distinció que a dia d'avui, només tres persones tenen a Espanya. És escriptor habitual en revistes tecnològiques sobre seguretat informàtica i ponent en conferències nacionals com la Gira de Seguretat de Microsoft, Masters, el Technet Security Day o el Asegúr@IT a més de participar en conferències internacionals com Blackhat, Defcon, ToorCon o ShmooCon entre unes altres. Treballa com a consultor de seguretat en Informàtica 64 i escriu un blog sobre seguretat informàtica titulat "Un Informático en lado del mal".

ATENCIÓ!! es retransmetrà per streaming en la següent adreça: