CURS SOBRE ACCESSIBILITAT UNIVERSAL I IGUALTAT D'OPORTUNITATS

Data de la notícia: 27-01-2011
Visites: 2074

Logo Grande

El 2 de febrer comença la inscripció al curs sobre accessibilitat (3 Crèdits de lliure elecció).

Crèdits: 3 Crèdits de lliure elecció

Inscripció: del 2 de febrer al 15 de març en la secretaria del Centre de Suport a l'Estudiant Edif. Ciències Socials planta baixa.

Dates: 16, 18, 23, 25, 30 de març i 1 i 6 d'abril de 2011.

Lloc: Saló d'Actes Edif. Politècnica I i Sala Rafael Altamira (18 i 25 de març'11)

Més informació:

L'Escola Politècnica Superior de la Universitat d'Alacant, en col·laboració amb l'Observatori de la Discapacitat - Centre de Suport a l'Estudiant, organitza el curs sobre “Accessibilitat Universal i Igualtat d'Oportunitats”, que el seu objectiu, és donar a conèixer als futurs professionals no solament, la legislació vigent sobre l'accessibilitat universal i el criteri tècnic a seguir, sinó la realitat social i quotidiana de les persones amb discapacitat per a formar i sensibilitzar als alumnes sobre aquest tema.

El curs està dirigit principalment a alumnes de l'Escola Politècnica Superior, futurs professionals en els àmbits de l'arquitectura i les enginyeries, encara que també està obert a la participació d'estudiants d'altres especialitats interessats en aquest tema i als actua'ls professionals del sector.